JANGAN LUPA SIGN MY GUESTBOOK YA !!

Tuesday, November 3, 2009

Exam PTK!!!

Salam...just nak citer yg hari ni aku ngan kengkawan pergi amik ujian PTK 1 di Hall A MAEPS Serdang....aku tumpang kereta baru Kak Zah, yela baru la boleh merasa naik Suzuki Swift!!

Ujian Umum & Khusus hari ni memang mencabar la...bagi aku susah sgt sampai aku dah x reti dah nak pilih jawapan yg mana satu.Last2 aku curi2 tanya akak yg dok kat sebelah aku...akak ni dari MKAK Sg Buloh. Nama dia Pn Kasimah..lepas dari tu bermula la episod tanya menanya antara aku ngan akak tu...kelakar pun ade sbb masing2 x tau jawapan...
Selesai dari ujian..kami semua pegi makan di Restoran Rasa Mas kat Alamanda, Putrajaya. Itulah kali pertama aku menjejak kan kaki ke situ...best gak!! Kami satu geng makan nasi ayam sampai kenyang sesangat...

Lepas je selesai makan2 dan solat kami bergegas balik ke tempat kerja....Aku kena masuk keje balik sbb ada Audit dari MSQH...kira ok la hari ni.. penat, penat jugak tp seronok sgt! Thanx to Kak Zah & Abg Nazri coz bagi tumpang kete dia yg vouge tu! hehehe...




No comments:

Post a Comment

2009,zazaaiman.blogspot.com
Hakcipta Terpelihara