JANGAN LUPA SIGN MY GUESTBOOK YA !!

Wednesday, October 28, 2009

Kelas Makeup!!

Emmm....aku nak citer pd Sabtu 24 hb ari tu aku pegi kelas makeup dgn Kak Naza dari Sentuhan Derina.Kak Naza punya makeup memang superb...dia mmg pro dlm mengandam dan makeup kan artis ni...
Kelas ari tu...aku seronok sgt sbb dpt jumpa kwn2 baru especially Cik Mas , Kak Izan , Kay & Kak Mai....Lupa lak nak bawak bateri kamera padahal kamera dlm handbag....so aku amik ngan tepon je la....Korang tengok sendiri la gambar yg aku amik(sori kualiti gambar kurang memuaskan)...lagipun aku try makeup sendiri....first time la katakan, fake eyelash pun aku pakai tak brapa betul...anyway terima kasih yg tak terhingga pd Kak Naza atas tunjuk ajarnya....

Ni gambar sebelum dan selepas...ihsan dari Kak Naza...

No comments:

Post a Comment

2009,zazaaiman.blogspot.com
Hakcipta Terpelihara